התקנה של מצלמות אבטחה הפכה להיות צעד הכרחי בקרב בעלי עסקים או אצל מי שרוצים לשמור על הבית שלהם טוב יותר. המצלמות הללו מאפשרות לכם לדעת בכל רגע מה קורה סביב הבית או העסק ומעניקות תחושת ביטחון לשוהים בקרבתן. לעיתים אנחנו נמצאים במצב שבו אין תשתית חשמלית ואז חשוב להכיר את הפתרונות של חברת המגן – מצלמות אבטחה. 

מצלמה נסתרת ללא חשמל

בדרך כלל התקנה של מצלמות אבטחה דורשת מאיתנו חיבור של המצלמה למקור אנרגיה חשמלי. הדרישה הזו מעמידה אותנו בפני בעיה במקרה שבו אנחנו רוצים להתקין מצלמה נסתרת. מעקב אחרי קו החשמל יאפשר לכל אחד לדעת מה בדיוק המקום שבו המצלמה מותקנת, וכך נפסיד את היתרון שיש למצלמות אבטחה נסתרות. בעיה נוספת היא במקום בו אין תשתית חשמלית.

הבעיה השנייה רלוונטית גם כאשר המצלמה לא נסתרת. לעיתים אנחנו רוצים להתקין את המצלמה במקום גבוה כדי לשלוט על מרחב גדול יותר, ואז החיבור לחשמל עלול להיות גורם מעכב. 

מצלמות אבטחה ללא אינטרנט 

המטרה של מצלמת אבטחה היא לשדר למקום מסוים כדי שנוכל לראות מה בדיוק קורה במרחב שבו נמצאת המצלמה. השידור הזה נעשה בעזרת האינטרנט בדרך כלל, אולם מה נעשה במקום שבו אין חיבור לאינטרנט. בדיוק כמו בחשמל, חשוב שתבינו שהמחסור בקווי תשתית לא אמור לעצור אתכם. אנחנו בחברת המגן – מצלמות אבטחה מספקים פתרונות בדיוק עבור המקרים הללו. 

איך המצלמות הללו עובדות

כדי להבין איך בדיוק עובדות המצלמות הללו, נציג לפניכם שני פתרונות אפשריים. לכל אחד מהם יש יתרונות משלו, ואצל חברת המגן – מצלמות אבטחה תוכלו לקבל כל אחד מהם. לכל פתרון יש את היתרונות והחסרונות שלו, ובהתאם לסביבה שבה אתם מתקינים את המצלמות נוכל להמליץ לכם מהו הפתרון המועדף. אבל בינתיים, כדאי שתכירו כל אחד מהם. 

מצלמות אבטחה על סוללות

הפתרון הראשון אלו מצלמות אבטחה שעובדות בעזרת סוללות. בדיוק כמו מכשירים חשמלים אחרים, גם כאן אנחנו יכולים לנצל את הסוללות לטובת התקנת מצלמות במקום שבו אין גישה ישירה לתשתית חשמלית. החיסרון במצלמות הללו ברור, כיון שאנחנו צריכים לגשת מידי פעם ולהחליף את הסוללה. אפשר כמובן לדאוג לסוללות חזקות, אולם חשוב לזכור את הנקודה הזו.

מצלמות אבטחה סולאריות

הפתרון השני אלו מצלמות אבטחה סולאריות. כפי שניתן להבין מהשם שלהן, המצלמות הללו אוגרות אנרגיה סולארית והיא זו שמשמשת להפעלת המצלמה. החיסרון שיש במצלמות אבטחה על סוללות לא קיים במצלמות הללו, כיון שאנרגית השמש אף פעם לא נגמרת. עם זאת, חשוב לוודא שהמקום שבו המצלמה נמצאת הוא כזה שקרני השמש מגיעות אליו בצורה שמספיקה לאנרגיה של המצלמה. 

המגן – מצלמות אבטחה

המגן היא חברה שמתמחה במתן פתרונות צילום לבית ולעסק. החברה לא רק מעניקה לכם מצלמות איכותיות אלא גם תעזור לכם להתאים אותן טוב יותר למרחב שבו הן אמורות להיות. בין אם מדובר על הבית ובין אם המצלמות מיועדות לעסק שלכם, אנחנו נעשה הכל כדי להתאים לכם מצלמות שיספקו את מבוקשכם. כפי שהבנתם כאן החברה תוכל לעזור לכם גם במצלמות שאינן חשמליות.

לסיכום

מצלמות אבטחה הן הדרך הטובה ביותר לשמור על העסק או על הבית שלכם. בעזרת המצלמות תוכלו בכל רגע לראות מה קורה במרחב שבו הן נמצאות. בדרך כלל מצלמות אבטחה פועלות על חשמל, אולם יש מספר חסרונות במצלמות כאלה. זו הסיבה שאנחנו בחברת המגן – מצלמות אבטחה מספקים לכם מצלמות אבטחה ללא חשמל שפועלות בצורה סולארית או עם סוללות.